July 16, 2011

puas hati !

Finally..







Dapat jugak tengok HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2 WEHHH!!!!!!!!

Walaupun download version je, tapi TAK KISAH LAH JANJI AKU DAH TENGOK!!!

Well, the movie was excellent! Superb battle scenes. Ada scene yang berjaya mengundang kesedihan, ke''meremang-bulu-roma'' an, dan ada jugak yang mengundang perspektif "perlu ke?", dan "hek eleh sempat lagi korang kiss kiss tengah-tengah nak battle dan tengah-tengah orang kejar masa nak bunuh benda jahat"..  Biasalah filem Hollywood kan. Nasib baik cerita ni best.

Tapi apa-apa pun, GEMPAK LAH FILEM NI !!!!!! YEAYYY PUAS HATI GILA DAPAT TENGOK!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment