I am feeling guilty, sedih, something inside me yang rasa macam nak pecah. I feel like I want to broke down. Frust menonggeng.
First, sebab tak dapat tengok lagi movie Harry Potter and the Deathly Halllows Part 2. Sebab takde geng. Sorang pergi kursus, sorang busy ada kuliah and tak layan Harry Potter. Kalau pergi pun, dia akan tidur. Sorang tak free. Kakak aku pulak macam tak kisah sangat. So, terkapai-kapai lah aku sorang-seorang.
Second, rasa bersalah sebab terpotong rambut budak kecik comel tu pendek gila! Macam tempurung! Macam Temenggung Jugah. Macam Abu Bakar Ela. Asal tengok dia je, aku mesti nak gelak. Kesian! Abah salahkan aku yang ukur. Dia potong sebab ikut ukuran aku yang time tu bajet-bajet rambut si kecik tuh. Last, amik kau. Macam..Errr. Sorry. Aku sangat rasa nak menangis. Aku tak bermaksud. Betul-betul rasa sayang kat budak tuh since kejadian ni..
Third, aku dah mula fikir akan rasa sunyi bila budak kecik tu balik rumah dia lepas ni. Sebulan duduk Kepong, memanglah macam-macam ragam dia yang kadang-kadang buat aku rimas, tapi menceriakan. She is just a kid. What do I expect? Beberapa hari lagi, rumah ni akan jadi sunyi balik. Aku akan mula buat hal sendii balik. Lepas breakfast, naik bilik, ngadap laptop sampai muntah. Semua orang akan terasa ketiadaan dia di rumah ni. Walaupun duduk Rawang je, (jauhlah jugak) tapi tetap akan rindu dengan keletah dan kerenah dia. Oh mai. Nak nangis :'(
No comments:
Post a Comment